Sunday, June 23, 2013

One Summer Night ♥


One summer night...
the stars were shining bright......
One summer dream...
made with fancy whims......
That summer night my whole world tumbled down...
I could have died if not for you......

曾经在零极点时,
我渴望着得到5,
即使只得到1我都满足了。
当我得到了5,我又渴望着10了。
人终是有渴望、欲望才不能满足与快乐。

夏天的夜,
天空藏着你我的星星;
夜里的梦,
你我都是追梦者;
天塌的那一夜,
我追梦着你,看见了光明。


一波三折并不是一种选择,
却偏偏考验着我们。

No comments:

Post a Comment